2020-ի ՀԳՊԱ-ի ընդունելության գործընթացի արդյունավետության գնահատում
ՀԳՊԱ Որակի ապահովման կենտրոնը հարցու է իրականացրել 1-ին կուրսի ուսանողների շրջանում ընդունելության գործընթացի արդյունավետության գնահատման նպատակով: Ստորև ներկայացվում են հարցման արդյունքները.
Հարց 1
Հարց 2
Հարց 3
Հարց 4
Հարց 5
Հարց 6
Հարց 7
Հարց 8
Հարց 9
Հարց 10
Հարց 11
Հարց 12
Հարց 13
Հարց 14
Հարց 15
Հարց 16
Հարց 17
Ի՞նչ կառաջարկեք քննական գործընթացի բարելավման համար:
Ուսանողները ներկայացրել են հետևյալ առաջարկությունները և մեկնաբանությունները.
- «Կոմպոզիցիա» առարկային տրամադրված ժամանակը քիչ էր տրված առաջադրանքը կատարելու համար:
- «Կոմպոզիցիա» առարկան իր մեջ պարունակում էր նաև գծագրություն, ինչի մասին տեղյակ չէին այն դիմորդները, որոնք ՀԳՊԱ նախապատրաստական խմբերից չեն եղել: Անհրաժեշտ է նախապես տեղեկացնել բոլորին կայքէջի միջոցով:
- Տրամադրել մոլբերտներ, որոնց վրա հնարավոր լինի արդյունավետ աշխատել: Տրամադրված մոլբերտները վնասված էին:
- Քննասենյակներում չկար կարգուկանոն:
- Կայքէջում քննական աաջադրանքից մեկ նմուշ-օրինակ տեղադրել յուրաքանչյուր մասնագիտության համար:
Ամփոփում
1-ին կուրսի ուսանողները հիմնականում լավ են գնահատել բուհի կողմից կազմակերպված բոլոր միջոցառումները, մասնավորապես՝ փաստաթղթերի հանձնում և գրանցման կազմակերպվածություն, քննությունների ընթացք, քննական սենյակներ և այլ: Դիմորդների գնահատման չափանիշերին տեղեկացել են ՀԳՊԱ պաշտոնական կայքէջից, սակայն հարցման մասնակիցների հիմնական մասը մասամբ է ծանոթ եղել դրանց: Ուսանողները ներկայացրել են նաև իրենց առաջարկները և մեկնաբանությունները՝ միտված ընդունելության քննությունների հետագա բարելավմանը /տե՛ս հարց 17/:
* Հարցումն իրականացվել է առցանց տարբերակով:
Որակի ապահովման կենտրոնի ղեկավար՝ Նունե Մինասյան
Որակի ապահովման կենտրոնի մասնագետ՝ Մարիամ Հովհաննիսյան